.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرعامل داماش:يك‌ نفري نمي‌توانم بجنگم

مديرعامل باشگاه داماش : شرايط حاكميت در فوتبال ما براي فوتبال اين مملكت بسيار نگران‌كننده است اما يك‌ نفري نمي‌توانم بجنگم و انگار برخي مديران و كساني كه اكنون در فوتبال هستند و اين وضعيت را مي‌بينند، روزه سكوت گرفته و نمي‌خواهند در جهت پاكسازي اين فضا تلاشي داشته باشند.

امير عابديني در گفت‌وگو با ايسنا-منطقه خزر اظهار كرد: غير از دوره‌اي كه رياست فدراسيون فوتبال را برعهده داشتم، مديريت رييس‌هاي زيادي را ديده‌ام؛ آدم‌هاي بسياري در اين فوتبال آمدند و رفتند اما باشگاه‌ها و افرادي كه در فوتبال غوطه‌ور بودند، ماندند. متاسفانه در حال حاضر وضعيت بسيار بد و فضاي آلوده‌اي را در فوتبال ايران به خصوص رقابت‌هاي ليگ برتر حس مي‌كنم كه هيچ قرابتي با مثبت‌انديشي، صداقت و سالم‌سازي ندارد.

عابديني همچنين با انتقاد از وضعيت داوري در مسابقات ليگ برتر نيز به ايسنا گفت: در ليگ برتر و در مقاطع زماني خاصي به طور طبيعي بعضي از تيم‌ها در شرف سقوط هستند و برخي هم براي قهرماني مي‌جنگند؛ اين وضعيت حساسيت ويژه بازي‌هاي تيم‌هاي بالايي و انتهايي جدول را نمايان مي‌كند كه مي‌طلبد فدراسيون براي آنها برنامه‌ريزي منظم‌تري داشته باشد، از داوران حرفه‌اي و كم‌اشتباه براي آن استفاده شود و در مجموع شرايطي فراهم كنيم تا نتيجه مسابقه دستخوش حوادث مختلف نشود؛ اما متاسفانه اين پيش‌بيني‌ها و شرايط به هيچ وجه در بازي‌هاي ليگ لحاظ نمي‌شود.

وي ادامه داد: يك تصميم اشتباه داور كه به عمد يا غيرعمد باشد، مي‌تواند سرنوشت چنين تيم‌هايي را عوض كند اما متاسفانه به خصوص در هفته‌هاي اخير ليگ من مفهوم برخي قوانين داوري نظير خطاي هند در محوطه جريمه، تكل از پشت، دادن كارت‌هاي زرد و قرمز و... را نمي‌فهمم؛ چرا كه در هر مسابقه تفسيرهاي مختلفي از اين قوانين شده و داوران تصميمات متفاوتي گرفته اند و من هم كه انسان عوامي ‌هستم و به خاطر كمي‌استعداد اين مسائل را متوجه نمي‌شوم!

عابديني گفت:‌ در حال حاضر مي‌بينيم كه مديراني كه اداره كننده سيستم حاكميت در فوتبال ما هستند آمد و رفت بسياري دارند و در مقاطع كوتاهي كه مديريت را برعهده دارند بر اساس سلايق خود تصميم مي‌گيرند كه اين به ضرر فوتبال ماست. من در مدت زماني كه مديريت تيم‌هاي مختلفي را برعهده داشتم تيم‌هايم هميشه در صدر جداول بودند، تيم‌هايي چون پرسپوليس، معادن و پاسارگاد چنين وضعيتي را داشتند اما اكنون براي اولين بار است تيمي‌ كه خودم در ابتداي فصل آن را نبستم را تحويل مي‌گيرم و گرفتار شده‌ام؛ حضور داماش در رده كنوني ليگ برتر براي من مشخص كرده است كه چقدر فضاي ناسالمي‌ در فوتبال ما متشكل از تباني‌هاي مختلف و پيشنهادات نادرست وجود دارد.

وي ادامه داد: من اين مسائل را در فدراسيون فوتبال، اتحاديه و‌ همچنين كميته انضباطي گفته‌ام اما انگار چنين وضعيتي براي آدم‌هاي زيادي نگران كننده نيست.

مديرعامل باشگاه داماش ‌همچنين درباره‌ي آخرين وضعيت تيمش تصريح كرد: زماني كه مي‌خواستم تيم داماش را تحويل بگيرم اگر از شرايط اين تيم به طور كامل مطلع بودم شايد چنين كاري را با نظر شخصي‌ام نمي‌كردم اما بنده در سيستمي ‌كار مي‌كنم كه مديران آن تصميم گرفتند تيم پگاه را خريداري كرده و به خاطر برنامه‌هاي اقتصادي خود با نام داماش در ليگ برتر فعاليت داشته باشند.

عابديني گفت: آن‌ها چنين تصميمي‌ را گرفته بودند و بنده هم پذيرفتم مديريت اين تيم را بر عهده گرفتم اما ظاهرا كسي از اين مساله خوشحال نشد و شايد فكر كردند حضور عابديني در سطح بالاي فوتبال ايران باعث طعنه زدن او به افراد زيادي مي‌شود، ما حق سكوت نداريم و بايد براي سالم سازي بستر فوتبال تلاش كنيم، كساني كه امروز مخالف مباحث مطرح شده در برنامه تلويزيوني 90 هستند شايد نمي‌خواهند انتقادات مطرح شود و چاره‌اي براي مشكلات پيدا كنند.

وي افزود:‌ تمام قراردادهاي بازيكنان در تيم داماش يكساله بسته شده، اين مساله به علاوه شرايط ديگري كه اكنون در اين تيم مي‌بينم نشان مي‌دهد كه مديران قبلي قصد تيم داري نداشتند و شايد تنها راه تصميم گيري براي اين كار را سقوط اين تيم به ليگ دسته يك مي‌دانستند. به هر حال من آمده ام و تمام انرژي و توانم را براي حفظ تيم داماش در ليگ برتر و موفقيت آن به كار مي‌بندم؛ اگر هم اين تيم به ليگ دسته يك سقوط كند سال بعد با اشراف كامل به اوضاع تيم جديدي خواهيم بست و با استفاده از تجربياتمان مجددا به ليگ برتر صعود خواهيم كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.